Časté dotazy

Jaké otázky Vás napadají v souvislosti s tábory:


Jak zjistím variabilní symbol?

Variabilní symbol je automaticky zasílán na Váš email na základě elektronické přihlášky. Pokud email už nedohledáte, kontaktujte nás, variabilní symbol Vám vyhledáme. V případě, že nebude vyplněn variabilní symbol, Vaše platba nebude spárovaná.


Jaké jsou stornopoplatky?

 Jakmile se dítě z jakýchkoli důvodů nezúčastní, musí si za sebe najít náhradu, nebo zaplatit tyto stornopoplatky:

15 až 10 dnů před zahájením 50% z ceny

9 – 3 dny před zahájením 75% z ceny

Méně než 3 dny 100% ceny


Kdy zjistím, že je dítě na tábor přijato jako náhradník?

Jakmile se místo na táboře uvolní, náhradníky kontaktujeme. Bohužel nejsme schopni říct, jestli se vůbec místo uvolní a kdy to bude.


Co když má dítě na táboře zdravotní problém?

Táboru se mohou zúčastnit děti, které jsou zdravé. Pokud se v průběhu dne vyskytnou zdravotní problémy, zdravotník tábora kontaktuje rodiče, a ti si dítě převezmou do své péče. 


Kdy odevzdat bezinfekčnost a potvrzení od lékaře?

Tyto dokumenty stačí odevzdat v den nástupu dítěte na příměstský tábor.


Je možná úhrada tábora zaměstnavatelem nebo z FKSP?

Vystavíme Vám na vyžádání fakturu na zaměstnavatele. Můžete se na nás obrátit emailem či telefonicky tel.: 608 851 095



/

Mediální partner: SMART EMAILING 


Copyright © 2014, Centrum Akropolis, Uherské Hradiště | GDPR | Interní sekce | web: icard.cz